خاکریز من

اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است، امام خامنه ای

اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است، امام خامنه ای

خاکریز من
آخرین نظرات
نویسندگان

کریس رونالدو هم برای ایرانی ها پیام فرستاد

دوشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۸ ب.ظ



کریستیانو رونالدو فوق ستاره تیم ملی پرتغال ضمن تبریک به ایرانیان به خاطر ارایه بازی فوق العاده مقابل آرژانتین، ایران را مستحق برد در این دیدار دانست.

پیام کریس رونالدو

 

مهاجم تیم رئال مادرید در صفحه توئیتر خود خطاب به تیم ملی فوتبال ایران نوشت: «تبریک می گویم، چرا که بازی غیر قابل تصوری ارایه دادید و حتی مستحق پیروزی در این بازی بودید.»

بازی هوشمندانه و عملکرد خیره کننده تیم ملی ایران در مقابل آرژانتین که شنبه شب در ادامه رقابت های جام جهانی 2014 برزیل برگزار شد، به رغم ناداوری و نتیجه برد یک بر صفر به سود آرژانتینی ها، تحسین مطرح ترین شخصیت های ورزشی جهان و رسانه های بین المللی را به دنبال داشت.

تیم آرژانتین در حالی خود را با تنها گل دیرهنگام «لیونل مسی» فوق ستاره فوتبال جهان در دقیقه 1+90 نجات داد که «میلوراد مازیچ» داور صربستانی این دیدار چشم به روی یک خطای پنالتی از سوی بازیکنان آرژانتین به روی اشکان دژاگه بست.

اصل ماجرا چیست؟

بررسی‌ها نشان می‌دهد صفحه مزبور، صفحه هواداران کریس رونالدو بوده است، نه حساب کاربری شخصی او. این صفحه از دو سال پیش ایجاد شده و هیچ ارتباطی به رونالدو ندارد، گرچه توسط خود کریس هم «دنبال» می‌شود. به هر حال اتفاق مهم این است که بازی سزاوارانه بچه‌های ما دنیا را تکان داده و خیلی‌ها در حال صحبت در این مورد هستند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۲
حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">