خاکریز من

اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است، امام خامنه ای

اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است، امام خامنه ای

خاکریز من
آخرین نظرات
نویسندگان

جوک باحال برای آدم های باحال

چهارشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۴:۲۱ ب.ظ


 


برین و تدامه ی مطلب رو بخونید امید وارم همیشه غنچه ی لبخند روی لباتون بشکفه

نظر یادتون نره

ﺍﻫﺎﯼ ﺗﻮﯾﯽ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﯼ ﺍﯾﻦ ﭘﺴﺘﻮ
ﻣﯿﺨﻮﻧﯽ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺁﺭﻩ
ﺑﺎ ﺧﻮﺩِﺗَﻢ ...
ﺍﺯ ﺧُﺪﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ
ﺑﻪ ﻫﻤﻪ ﺁﺭﺯﻭﻫﺎﯼ ﺧﻮﺏ ﻭ
ﻗﺸﻨﮕِﺖ ﺑِﺮﺳﯽ .

ﯾﻪ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻥ ﻓﻘﻂ ﻫﻤﯿﻦ
ﺑﻪ ﻋﺸﻖ ﻫﻤﯿﻦ ﻟﺒﺨﻨﺪﺕ ﭘﺴﺖ
ﮔﺬﺍﺷﺘﻢ

 

 

یکی به پسرش می گه می خواهم برات زن بگیرم.
پسر میگه: نه .نمیخوام!
میگه : دختر بیل گیتسه ! نمی خوای ؟
پسر لبخند میزنه و میگه : باشه!
بعد میره پیش بیل گیتس و می گه :دخترتو عروس نمیکنی؟
میگه: نه!
میگه : پسر من معاون رییس جمهوره ها !
بیل گیتس لبخند می زنه و میگه :باشه!
بعد میره پیش رییس جمهور میگه : معاون نمی خوای !
میگه: نه !
میگه : اگه داماد بیل گیتس باشه چطور ؟!
رییس جمهور لبخند می زنه و میگه :باشه
سیاستو حال کردین ؟؟ :))

 

الان بچه هف ساله تخت 2 نفره داره
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.. . زمان ما، میذاشتن ما رو پاهاشون به حالت سانتریفوژ اینقد تکون میدادن تا پلاسمای خونمون جدا میشد میخوابیدیم :|


 

یکی از دوستان تعریف می کرد :
تو یه پاساژ راه میرفتم که یهو خوردم به یه نفر و اون افتاد زمین

سریع رفتم بلندش کنم و گفتم واقعا عذر خواهی میکنم و وقتی دستشو گرفتم

دیدم طرف از این مجسمه های مانکنی هست که جلو مغازه میذارن

اطرافمو که نیگا کردم دیدم یارو داره بهم نیگا میکنه

و یه لبخند تمسخر هم رو لباشه

بهش گفتم خنده داره؟!یارو چیزی نگفت

خوب که دقت کردم دیدم همونم یه مانکن دیگه است!

 

 

اگر دیدی دختری بر درختی تکیه کرده
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
برو کمکش چون کیلیپسش تو شاخه ها گیر کرده

 

 


اینایی ﮐﻪ ﺗﻮ ﺗﺎﺑﺴﺘﻮﻥ ﺳﺮﻣﺎ ﻣﻴﺨﻮﺭﻥ:
ﻫﻤﻮﻧﺎیی هستن ﮐﻪ ﻣﻴﺨﻮﺍﻥ ﺑﺮﻥ ﻋﺮﻭسی ﮐﻔﺘﺮ گند میزنه به لباسشون،
ﻣﻴﺮﻥ ﺗﻮﺍﻟﺖ ﺁﺏ ﻗﻄﻊ ﻣﻴﺸﻪ،
ﻣﻴﺮﻥ ﺣﻤﻮﻡ ﺑﺮﻗﺎ ﻣﻴﺮﻩ،
ﻣﺎﺷﻴﻨﺸﻮﻧﻮ ﻣﻴﺒﺮﻥ ﮐﺎﺭﻭﺍﺵ ﺑﻌﺪﺵ ﺑﺎﺭﻭﻥ ﻣﻴﺎﺩ،
ﺩﻻﺭ ﻭ ﻃﻼ ﺑﺨﺮﻥ ﺍﺭﺯﻭﻥ ﻣﻴﺸﻪ ﺑﻌﺪ ﺗﺎ ﻓﺮﻭﺧﺘﻦ چهار ﺑﺮﺍﺑﺮ ﻣﻴﺸﻪ،
ﺭﻭﺯی ﮐﻪ ﺭﻳﻤﻠﺸﻮﻥ ﻗﺸﻨﮓ ﺑﺎﺷﻪ ﺣﺘﻤﺎ ﮔﺮﻳﻪ‌ﺷﻮﻥ ﺩﺭﻣﻴﺎﺩ،
ﺭﻭﺯی ﮐﻪ ﻣﺎﺷﻴﻦ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻦ ﺑﺎﺭﻭﻥ ﻣﻴﺎﺩ…
کلا به اینا دست نزنید چون خیلی داغونن!

 

شبا موقع خواب یه حسی بهت میگه اینترنت به تو نیاز داره !

 

بودن با بعضیا لیاقت نمیخواد
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اعصاب میخواد

 

 

از هیچ کار بچگیم پشیمان ننیستم!
جز این که آرزو داشتم بزرگ بشم...

 

 

باز کردن ســـــر حرف

گاهــــی اوقات از باز کـــردن گاوصنـــدوق بانــک هــم سخــــت تره

موافقی عایا؟!!

 

 
آدمایی که آیفونو برمیدارن میگن الووووووو همونایی هستن که
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
وقتی در دستشویی رو میزنی میگن کیه ؟
 
 

ﭘﺮ ﮐﺎﺭﺑﺮﺩﺗﺮﯾﻦ ﺩﺭﻭﻍ ﭘﺸﺖ ﺗﻠﻔﻦ :
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺍﻭﻧﻢ ﺳﻼﻡ میرﺳﻮﻧﻪ !!!

 

 

یکی از نشونه‌ های تصمیم درست اینه که
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
باب میل آدم نباشه ! :|

 

 


 



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۴
حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">