خاکریز من

اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است، امام خامنه ای

اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است، امام خامنه ای

خاکریز من
آخرین نظرات
نویسندگان

داور دیدار آرژانتین - ایران تنزل رده یافت

چهارشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۴:۳۷ ب.ظ



رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران: اعتراض مسوولان فدراسیون فوتبال ایران به
عملکرد ضعیف و پرانتقاد ˈمازیچˈ موجب شد تا فیفا این داور صرب را در دیدار بعدی به
داور چهارم تنزل دهد.

رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران، گفت: عدالت در حق داور بحث برانگیز و ناعادل صربستانی بازی تیم ملی فوتبال ˈایران و آرژانتینˈ اجرا شد.

فریدون اصفهانیان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این داور با نادیده گرفتن صحنه پنالتی سرنوشت تیم ملی فوتبال ایران را در این دوره از مسابقات جام جهانی و در یک دیدار حساس و اثرگذار تغییر داد.

وی با بیان اینکه اگر ˈمیلوراد مازیچˈ، درست سوت می زد و این اشتباه فاحش را مرتکب نمی شد شاید سرنوشت ایران در این مسابقات به کلی عوض می شد اظهار داشت: صحنه پنالتی کاملا محرز بود و این داور هرچند از قدرت دوندگی خوبی برخوردار بود ولی با عملکرد ضعیف و پراشتباه نشان داد که از تجربه لازم و کافی برای قضاوت در این دیدار بسیار حساس برخوردار نبود.

اصفهانیان افزود: اعتراض مسوولان فدراسیون فوتبال ایران به عملکرد ضعیف و پرانتقاد ˈمازیچˈ موجب شد تا فیفا این داور صرب را در دیدار بعدی به داور چهارم تنزل دهد.

وی یادآور شد: ملی پوشان کشورمان خوشحال از این بودند که عملکردشان در مقابل تیم قدر و توانمند آرژانتین، دل هموطنان خود را شاد و مسرور کرد و مطمئنا به خاطر سپاس و قدردانی از ملت سرافراز ایران اسلامی در مقابل تیم بوسنی باانگیزه تر ظاهر خواهند شد.

اصفهانیان بابیان اینکه اشتباه داوری چیزی از شایستگی های فوتبال ایران کم نکرد، افزود: این بازی باعث شد تا ایران در این دوره از رقابت های جام جهانی همچنان به عنوان یک تیم مدعی و توانمند باقی بماند.

اشتباه داور، انگیزه و روحیه بازیکنان تیم را متزلزل کرد و در واقع تیم ملی فوتبال آرژانتین با تکیه بر این اشتباه در مقابل تیم ایران به پیروزی دست یافت و ایرانیان شاد و مسرور را در لحظات پایانی مسابقه مات و مبهوت کرد.

وی گفت: این شکست آبرومندانه نه تنها چیزی از شایستگی ها و توانمندی های فوتبال کشورمان کم نکرد بلکه باعث شد، تیم های پرقدرت و پرآوازه ی جهان همچون آرژانتین، روی ورزش فوتبال ایران حساب ویژه ای باز کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۴
حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">