خاکریز من

اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است، امام خامنه ای

اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است، امام خامنه ای

خاکریز من
آخرین نظرات
نویسندگان

نقطه ضعف مهم بوسنی را بشناسید

چهارشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۴:۵۴ ب.ظ


با توجه به دو بازی قبلی بوسنی و بازیهای مقدماتی در اروپا ، آنها نوع بازی خود را با توجه به حریف ارائه میکنند ، در برابر تیمهای قویتر سعی میکنند 4، 5، 1 بازی کنند دفاع را از زمین خود آغاز نمایند و بیشتر با حفط توپ و بردن به کنارها و ارسال بلند ویا گرفتن ضربات خطا یا کرنر و بهره بردن از ضربات ایستگاهی و استاندارد.
اما در برابر تیمهای هم رده ویا ضعیفتر آنها پرس را از زمین حریف شروع میکنند و روش حمله آنها با بازیسازی از زمین خود و حرکت منطقه ای میباشد و در نهایت ارسال از کنارها یا پاسهای ترکیبی برای رسیدن به گل ، انها مهاجمی با قدرت بالا در ضربات هوایی در اختیار دارند (ادین ژکو).درمجموع بازی با حوصله ای انجام میدهند.

ولی نقطه ضعف آنها در سمت چپ آنهاست که میتوان گفت اگر دژاگه به راست برود نقطه قوت ما میشود وایران باید همچون نیمه دوم با آرژانتین عمل کند یعنی پرس در ابتدای نیمه و اجازه رسیدن نفرات بوسنی به جناحین را ندهند چون روی ارسالها از جناحین قوی هستند ، و ما میتوانیم با حرکات پا به توپ دژاگه و همچنین شجاعی و حتی خسرو حیدری و سرعت خوب قوچانی نژاد به آنها ضربه بزنیم و اگر در طول بازی بازیکنان آنها بخصوص مدافعان خسته و یا ضعیف شوند دست مربی برای تعویض بسته است ، پس باید بازی قدرتی با بگردش در آوردن زیاد توپ را در نوع بازی تیمی داشته باشیم.و در ضد حمله ها بیشترسرعت داشته تا از فاصله ایجادی بین خطوط در تیم بوسنی حداکثر بهره را ببریم.

بوسنی را بهتر بشناسیم

انها برای رسیدن به جام جهانی 10 بازی انجام دادند و با 25 امتیاز بعنوان سرکروه بالا امدند ، 30 گل زده در مقابل 6 گل خورده، سیستم بازی انها 4.4.2 و در برابر تیمهای درجه 1 با سیستم 4.5.1 بازی میکنند، دروازبان و مهاجم اصلی انها از لیگ انگلیس می آید و تمامی خط دفاع بعلاوه یک هافبک و یک مهاجم از بوندسلیگا آلمان و هافبکهای از لازیو ، رم و لیگ چین. همه بازیکنان آنها لژیونر هستند و بیشترین در لیگ آلمان با 6 لژیون.

- 2 مهاجم تیم : ادین ژکو 10 گل و ابیسویچ 8 گل را در بازیهای مقدماتی زده اند.

- رهبر دفاع انها امیر اشپاهیچ از بایرن لورکوزن ، بازیکن باهوش و خوبی است.

- حلقه اتصال بین خط دفاع و خط حمله تیم هاریس مدونیانین است که بازیکن جایگزین ندارد. دو هافبک کناری از هوفنهایم آلمان (سالیهویچ )یا زناد لولیش از لاتزیو در چپ و دیگری از اس رم (پیانیچ)در راست و هافبک هجومی میسیویچ است.

- سیستم حمله آنها بیشتر از جناحین و ارسل توپ برای مهجم اول خود ادین ژکو و یا ارسال مستقیم برای ژکو و اضافه شدن دو بال راست وچپ میباشد.در سیستم دفاعی خطی عمل میکنند و با 5 بازیکن در وسط جلوی 4 مدافع قرار میگیرند ودر صورت تصاحب توپ با ارسال سریع برای ژکو ، یا حمل سریع توپ بیشتر از جناح راست.

نقاط قوت تیمی: داشتن دفاع وسط خوب و مهاجم با تجربه و گل زن آنها ژکو. رونده بودن بالهای چپ راست و همچنین اضافه شدن هافبک هجومی و شوت زنی او

نقاط ضعف تیمی: دردفاع نفرات جایگزین و هم کیفیت ندارند ، همچنین تنظیم کننده و حلقه ارتباطی دو خط دفاعی و هجومی ( هاریس مدونیانین) در صورت بازی نکردن و یا از کار افتادن باعث یک حفره جلوی خط دفاع میگردد و راه برای شوتزنی و پاسهای عمقی مهیا میشود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۴
حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">