خاکریز من

اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است، امام خامنه ای

اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است، امام خامنه ای

خاکریز من
آخرین نظرات
نویسندگان

هنرمندان در برزیل چه می‌کنند؟!+ تصاویر

چهارشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۹:۵۸ ب.ظ


تعدادی از بازیگران سینما و تلویزیون که این روزها به عنوان مهمان و برای دیدن بازی‌های جام جهانی و «انرژی‌ دادن» به تیم ملی فوتبال ایران در برزیل هستند، بازی ایران و نیجریه را از روی سکوهای ورزشگاه تماشا کردند.

به گزارش افکارنیوز، ،بازیگرانی که این روز‌ها به عنوان مهمان و تحت عنوان «هنرمندان حامی تیم ملی» به برزیل سفر کرده‌اند، عکس‌هایی از خود در خیابان‌های سائوپولو، شهر کوریتیبا (محل بازی تیم ملی با نیجریه)، داخل استادیوم شهر کوریتیبا، قبل و بعد از بازی نخست تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی و... منتشر کردند.

این بازیگران ابتدا قرار بود توسط یک اسپانسر بخش خصوصی به برزیل سفر کنند که آن اسپانسر در نهایت از انجام این کار منصرف شد.

پس از آن، موسسه «تعطیلات رویایی» که فروش بلیت‌ بازی‌های تیم ملی از سوی فدراسیون به آن‌ها سپرده شده بود، هزینه‌ی سفر 18-19 هنرمند به برزیل را برعهده گرفته است.

گفته می‌شود، این بازیگران قرار است یک مجموعه مستند برای شبکه نمایش خانگی آماده کنند که محمدحسین لطیفی کارگردان آن و سیدجواد هاشمی، تهیه‌کننده‌اش است.

البته صحبت از ساخت این مستند برای زمانی بود که اسپانسر نخست هنوز از کار انصراف نداده بود. اکنون با توجه به اینکه یک موسسه تورهای مسافرتی هزینه سفر هنرمندان را برعهده گرفته است، معلوم نیست که آیا اساسا قرار است فیلمی ساخته شود یا این بازیگران تنها به عنوان مهمان فدراسیون فوتبال به برزیل سفر کرده‌اند.

نکته جالب توجه این است که «امیرحسین صدیق» نیز در عکس‌ها در کنار بازیگران و هنرمندان حاضر در برزیل دیده می‌شود. این در حالی است که نام او در فهرست اولیه بازیگران اعزامی نبود. همچنین محمدحسین لطیفی به عنوان کارگردان پروژه‌ای که گفته می‌شود قرار است ساخته شود، گویا هنوز به برزیل سفر نکرده است.

در این عکس‌ها، محسن تنابنده، محمدرضا شریفی‌نیا، محراب قاسم‌خانی، بابک اردلان، سام درخشانی، فاطمه گودرزی، لیندا کیانی، امیرحسین صدیق، پژمان جمشیدی، رضا یزدانی، سیدجواد هاشمی، مسعود پاکدل، مهران غفوریان، سیاوش خیرابی، سیروس عبدلی، کامران تفتی، نرگس محمدی، حسام نواب‌صفوی و... دیده می‌شوند.

ضمن اینکه در هیچ یک از عکس‌ها به جز عکس دسته‌جمعی در فرودگاه، برخی چون حسام نواب‌صفوی در کنار هنرمندان دیده نمی‌شوند.

به گزارش ایسنا، این عکس‌ها را مسعود پاکدل و محراب قاسم‌خانی در شبکه اجتماعی منتشر کرده‌ و بعضی از مشاهده‌کنندگان نیز نظر خود را درباره آن‌ها و این سفر بیان کرده‌اند.

به عنوان مثال، «آسمانه» در زیر یکی از عکس‌ها از مسعود پاکدل پرسیده است که آیا هنرمندان با هزینه دولت به این سفر رفته‌اند یا با هزینه شخصی؟!

مشترک دیگری، کنایه‌ای به شلوارک‌پوش شدن هنرمندان در برزیل زده و دیگری پرسیده است که آیا این بازیگران قرار است در برزیل کار خاصی انجام دهند یا صرفا با به عنوان مهمان برای خوش‌گذرانی رفته‌اند. مشترک دیگری هم نوشته: «آخرشم ما نفهمیدیم شماها برای چی رفتید برزیل».

در زیر 22 عکس هنرمندانی که قبلا از آن‌ها به عنوان «حامی تیم ملی» یاد می‌شد را مشاهده می‌کنید:

شریفی‌نیا، خیرابی و هاشمی در استادیوم کوریتیبا

محمدرضا شریفی‌نیا در برزیل

مسافران برزیل در فرودگاه

تفتی و قاسم‌خانی قبل از بازی ایران و نیجریه

اجتماع ایرانیان و هنرمندان مقابل کلیسای سن‌پائولو

سلفی بازیگران با حسن روشن

یزدانی، جمشیدی و قاسم‌خانی در برزیل

کل کل محراب قاسم‌خانی با یک هوادار نیجریه در استادیوم

هنرمندان سفر کرده به جام جهانی برزیل

درخشانی، تنابنده، جمشیدی، یزدانی و قاسم‌خانی

رضا یزدانی در خیابان‌های سائوپولو

هنرمندان سفر کرده به جام جهانی برزیل

هنرمندان سفر کرده به جام جهانی برزیل

هنرمندان سفر کرده به جام جهانی برزیل

کامران تفتی و پیمان قاسم‌خانی در برزیل

عکاسی شریفی‌نیا از لیندا کیانی در خیابان

پژمان جمشیدی و مسعود پاکدل در مقابل کلیسای سن پائولو

به همراه سعید اصفهانیان (داور )

مهران غفوریان با پرچم تیم ملی قبل از بازی با نیجریه

بازیگران با لباس تیم ملی فوتبال ایران قبل از بازی با نیجریه

قاسم‌خانی و یزدانی قبل از بازی ایران و نیجریه
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۴
حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">