خاکریز من

اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است، امام خامنه ای

اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است، امام خامنه ای

خاکریز من
آخرین نظرات
نویسندگان

این متن کپی نمی باشد.....

يكشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۲۵ ب.ظ

شاید چند روزی نباشم شاید فردا دیگر نباشم می دانی چرا

می خواهم به جنگ بروم به جنگ با کسانی که بی رحم هستند

با کسانی که نوزاد چند روزه و پیمرد نود ساله برایشان فرقی ندارد

آن ها کسانی هستند که فقط به فکر کشتن هستند

درست است آن ها در کشور من نیستند و در عراق هستند

اما از شما می پرسم عراق کجاست

آیا عراق همان جایی نیست که ائمه اطهار در آن جا زندگی می کردند

آیا عراق همان جا نیست که مرقد مطهر امامان معصوم همچون

امام حسین (ع)

امام علی (ع)

امام کاظم (ع)

امام جواد (ع)

امام هادی ( ع)

و امام حسن عسگری (ع)

حضرت عباس(ع)

در آنجا می باشد

آیا عراق جایی نیست که در همه روز ها مخصوصا عاشورا و تاسوعا و تولد امام حسین(ع) و حضرت عباس (ع)

با خودمان می گوییم کاش الان در آنجا بودم

آیا کربلا در عراق نیست

آن جایی که خون امام حسین (ع) در آنجا ریخته شد

آخر بچه ای که هنوز به دنیا نیامده است چه گناهی دارد

با شما هستم

می دانی روزانه چند نفر در عراق کشته می شوند

و بین آن ها چند

کودک،نوزاد،خردسال و ... خیلی از کسان دیگر وجود دارد

در یکی از همین روز های گذشته بود که شنیدم

یکی از سران همین گروه گفته است که

می خواهد استخوان های مبارک امام حسین (ع) را از قبرش بیرون بیاورد

وقتی این را شنیدم

درون دلم سوخت که چرا من

نمی توانم به آنجا بروم

و فقط سه با گفتم

لعنت خداوند بر شما نانجیب ها ، لعنت خداوند بر شما نانجیب ها ، لعنت خداوند بر شما نا نجیب ها

ای کسانی که خود را مسلمان می دانید ای داعشی ها

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۱
TRIPLE S.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">