خاکریز من

اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است، امام خامنه ای

اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است، امام خامنه ای

خاکریز من
آخرین نظرات
نویسندگان

شکس بوسنی ....

دوشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۸:۴۸ ب.ظ
خبرگزاری پانا: مهاجم تیم ملی فوتبال گفت: برای صعود باید تنها به فکر شکست بوسنی باشیم.



به گزارش خبرگزاری پانا، رضا قوچان نژاد گفت: دیدار مقابل آرژانتین هم شیرین بود و هم تلخ. از لحاظ تیمی، ایران بسیار خوب بود و فکر می کنم یکی از بهترین بازیهای خود را در این مدت انجام داده ایم فقط از لحاظ نگرفتن نتیجه بازی ناراحت هستیم.


وی افزود: امیدوارم مقابل بوسنی نیز بازی خوبی را برگزار و سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم. ما فقط به این بازی فکر می کنیم و باید نتیجه خوبی بگیریم تا بتوانیم از گروه خود به دور بعد صعود کنیم. وضعیتمان اکنون مشخص است و فقط باید ببریم.


قوچان نژاد در خصوص عملکرد خود و هم تیمی هایش مقابل آرژانتین گفت: به بازیکنان تیم افتخار می کنم چرا که همگی یکپارچه و متحد بازی کرده و زحمت کشیدیم. از لحاظ تیمی، هیچ تیمی در جام جهانی مانند ما نبود. عملکردمان راضی کننده است و متاسفانه فقط امتیاز برای زحمت هایمان نگرفتیم.


وی در پایان افزود: باتوجه به اینکه بازی سنگینی را مقابل آرژانتین انجام داده ایم، کمی خسته هستیم. اما تمام تمرکز من و بچه ها بر روی بازی با بوسنی خواهد بود و بازی مقابل تیم آرژانتین را از یاد برده ایم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۲
TRIPLE S.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">