خاکریز من

اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است، امام خامنه ای

اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است، امام خامنه ای

خاکریز من
آخرین نظرات
نویسندگان

5 نکته خواندنی از بازی ایران برابر آرژانتین

دوشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۶ ب.ظ



 ایران در دومین دیدار خود در جام جهانی نمایش تحسین‌برانگیزی برابر آرژانتین داشت و با یک گل شکست خورد. پایگاه اینترنتی بلیچر ریپورت در گزارشی به 5 نکته از این بازی اشاره کرده است.

نظر               نظر                    نظر

1- دفاع ایران سازمان‌یافته و منظم است

جلال‌حسینی و امیرحسین صادقی در مرکز زمین بسیار خوب بودند. مهرداد پولادی، احسان حاج صفی و پژمان منتظری نیز دیگر بازیکنان خوب خط دفاع ایران بودند که در این جام عملکرد خوبی از خود نشان دادند. عملکرد دفاعی ایران در دو بازی اخیر خود برابر نیجریه و آرژانتین بسیار خوب بوده است. آنها توانستند به خوبی مهاجمان آرژانتین را در دقایق زیادی از مسابقه به خوبی مهار کنند. در واقع می توان گفت دفاع ایران برابر آرژانتین تسلیم نشد بلکه عملکرد شگفت‌انگیز مسی بود که باعث شد ایران در این دیدار شکست بخورد. در واقع ایران برابر هجومی‌ترین تیم جام جهانی نمره قبولی گرفت.

2- اشکان دژاگه خطرناک‌ترین بازیکن ایران است

دژاگه در نیمه دوم بازی با آرژانتین بسیار خوب بود. او در واقع رابط بین خط دفاع و حمله بود و با حرکات خوب خود موقعیت‌های مهمی برای ایران ایجاد کرد. او در بازی با آرژانتین در یک صحنه در محوطه جریمه آرژانتین سرنگون شد اما داور این صحنه را پنالتی تشخیص نداد. او همچنین یک بار نیز با ضربه سر می توانست دروازه حریف را باز کند که ناموفق بود و ضربه او را دروازه‌بان آرژانتین به خوبی مهار کرد.

3- علیرضا حقیقی آینده روشنی در دروازه‌بانی دارد

دروازه‌بان روبین‌کازان روسیه که به صورت قرضی در تیم اسپورت کوئیویلای پرتغال بازی می کند به خوبی توانسته است خودش را در جام جهانی اثبات کند. او در بازی با آرژانتین توانست بازی بسیار خوبی از خود نشان دهد. حقیقی اکنون یک دروازه‌بان مطمئن برای ایران است که می تواند در بازی های آینده نیز از دروازه ایران مراقبت کند.

4- عملکرد خوب ایران در نیمه دوم

ایران در هر دو دیدار خود در جام جهانی برابر تیم‌های نیجریه و آرژانتین در نیمه دوم عملکرد بهتری داشته است. ایران در این دو دیدار بازی را دفاعی شروع کرده است و سپس در نیمه دوم چند موقعیت گلزنی ایجاد کرده است. عملکرد خوب ایران در نیمه دوم اگر در بازی برابر بوسنی نیز ادامه داشته باشد می تواند ایران را برابر این تیم اروپایی به پیروزی برساند و باعث شود تا شاگردان کی روش از گروه خود به مرحله بعد راه یابند.

5- ایران برای صعود باید بوسنی را شکست دهد

با توجه به شکست ایران برابر آرژانتین و شکست بوسنی برابر نیجریه اکنون ایران برای صعود باید حتما نیجریه را شکست دهد و این می تواند باعث شود تا ایران برابر بوسنی فوتبال هجومی تری را به نمایش بگذارد. اگر ایران برابر بوسنی دروازه‌اش باز شود خیلی سخت است تا بتواند دو گل به ثمر برساند. پس به نظر می‌رسد نتیجه یک بر صفر به سود ایران محتمل ترین نتیجه در بازی ایران و بوسنی باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۲
حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">