خاکریز من

اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است، امام خامنه ای

اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است، امام خامنه ای

خاکریز من
آخرین نظرات
نویسندگان

خودروی لوکس و ایمن سال 2015 معرفی شد

دوشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۹ ب.ظ

شرکت خودروسازی هیوندای محصول لوکس سال 2015 خود را با مدل جنیسس معرفی و پس از
ارزیابی های صورت گرفته بعنوان نخستین خودروی لوکس و بسیار ایمن در بزرگراه ها
معرفی شد و توانست نام نخستین بیمه امنیت و سرعت در بزرگراه را به خود اختصاص دهد.

گروه اقتصادی، شرکت خودروسازی هیوندای محصول لوکس سال 2015 خود را با مدل جنیسس معرفی و پس از ارزیابی های صورت گرفته بعنوان نخستین خودروی لوکس و بسیار ایمن در بزرگراه ها معرفی شد و توانست نام نخستین بیمه امنیت و سرعت در بزرگراه را به خود اختصاص دهد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از کارپرس، این نخستین مرتبه است که یک خودروی لوکس آر دبلیو دی توانسته در مدت زمان اندک آزمایش خود به چنین شاخصی دست یابد.

در تست تصادف، خودرو می بایست در ارزیابی بدنه، سقف و جلوبندی رتبه " خوب" را کسب نماید که جنیسس توانسته در این ارزیابی ها امتیاز قابل قبول و مثبتی را کسب نماید.


2015 Hyundai Genesis Sedan

به گفته طراح این خودرو ، در جلوبندی این ماشین رادارهای نصب گردیده که به ترمز خودرو متصل و در هنگام برخورد ناگهانی و شدید این سنسورها فعال شده و توسط ترمزها از برخورد بالقوه جلو خودرو جلوگیری بعمل می آید.

در عقب این خودرو نیز سنسورهایی تعبیه شده تا راننده را از سرعت بیش از اندازه خودروهای پشت سر مطلع سازد. این اطلاع رسانی توسط چراغ های هشدار دهنده صورت می گیرد و سبب هوشیاری بیشتر راننده خودرو شده تا مسیر خود را در صورت امکان تغییر داده تا برخورد ناگهانی صورت نگیرد.


 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۲
حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">