خاکریز من

اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است، امام خامنه ای

اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است، امام خامنه ای

خاکریز من
آخرین نظرات
نویسندگان

من و گریه هام

پنجشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۲۲ ق.ظ

با ختیم حذف شدیم مثل اسپانیا و ایتالیا و انگلیس و ...

حداقل رضا قوچان نژاد یه گل زد و آبروی ما رو تو جام جهانی حفظ کرد

ما با تلاش خیلی زیاد گل زدیم

یعنی آقا ما شانس نداشتیم

آخه توپ تا در دوازه رفت چند بار خورد زمین ولی نرفت

من که گریه ام در اومد

البته بازیکنان ما به نظر من به خاطر بازی با آرژانتین و اون چیزا افسرده یا به قول خودمون دپریشن شده بودند


اگر تیم ملی ما توی همه بازی هاش هم نمی تونست گل بزنه و از همون اول حذف شده بودند ما باز هم دوستشون داشتیم یعنی الان هم داریم



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۵
TRIPLE S.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">