خاکریز من

اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است، امام خامنه ای

اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است، امام خامنه ای

خاکریز من
آخرین نظرات
نویسندگان

ما حمایت می کنیم از تیم ملی والیبال ایران

پنجشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۴۳ ب.ظ

سلام


ایران به مرحله بعد صعود کرد پس ایول

اگه سربلندی ایران رو دوست دارید  یه رای مثبت فکر نکنم کاری داشته باشه

کسایی که می خواهید از والیبالیست های جوان تیم ملی حمایت کنید

فقط کافیست که یک رای مثبت به این مطلب بدهید

کسانی هم که به این وبلاگ سر بزنند ولی

رای مثبت ندهند

به منظور این است که تیم والیبال ایران عزیز را دوست ندارند

و نمی خواهند که برنده شوند

لطفا برای حمایت تیم ملی والیبال ایران

رای مثبت دهید

این یک خلاقیت از وبلاگ ما می باشد

پس از این همه نوشته نتیجه می گیریم که یک کلیک که چیزی نیست




موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۳/۰۴/۰۵
TRIPLE S.

نظرات  (۱)

به نام او
ضمن پوزش به دلیل تاخیر در به روز کردن وبلاگ شوق وصال
مطلب بسیار جالب و تاثیر گذاری بود
بنده هم با مطلبی با عنوان دلم گرفته به روز هستم
منتظر هستم
یا علی
التماس دعا
موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">