خاکریز من

اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است، امام خامنه ای

اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است، امام خامنه ای

خاکریز من
آخرین نظرات
نویسندگان

جالب ترین بازی های تلفن همراه

پنجشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۲۶ ب.ظ

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، سیستم عامل های مختلف دارای برنامه ها و بازی های متفاوت هستند. هر روزه نیز بازی های جدیدی وارد بازار می شود که ویژگی های متفاوتی دارند. در این مطلب جدیدترین بازی های تلفن همراه را که برای سیستم عامل های متفاوت وارد بازار شده است مرور میکنیم.

پینگ پونگ - سیمبیان



یکی از بازی های محبوب برای تلفن همراه لمسی همیشه تنیس روی میز بوده است. این بار نسخه سیمبیان را برای شما قرار داده ایم تا از آن لذت کامل را ببرید این بازی به صورت سه بعدی است و می تواند لحظات خوشی را برای شما ایجاد کند. گرافیک و سیستم صوتی بازی در حد قابل قبولی قرار دارد.

برای دانلود این بازی اینجا را کلیک کنید.

Paper jet - آندروید


این بازی بیشتر به درد افرادی میخورد که عاشق درست کردن موشک های کاغذی هستند. گرافیک و فیزیک خوب این بازی آن را از جمله بهترین آندروید قرار داده است و لحظات شاد و مهیجی را برای شما رقم خواهد زد.

این بازی را از اینجا دانلود کنید.

لوله کشی - ویندوز فون

یکی از بازی های فکری و بسیار جذاب تلفن های همراه مجهز به ویندوزفون لوله کشی است. این بازی دارای محیطی ساده اما جذاب است و گیم پلی آن می تواند ساعت های شما را راضی نگه دارد. در این بازی باید بین هر نقطه به طوری ی لوله را بکشید که تمامی مربع های صفحه پس از اتمام کار پر شده باشد.

برای دانلود این بازی اینجا را کلیک کنید.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۵
TRIPLE S.

نظرات  (۱)

سلام علیکم:
 بسیار عالی
ممنون ازحضورتون و نظرات شما عزیزان
با تشکر فراوان از شما

التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">