خاکریز من

اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است، امام خامنه ای

اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است، امام خامنه ای

خاکریز من
آخرین نظرات
نویسندگان

سه شب و یک سال بخشش

دوشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۳، ۰۸:۰۰ ب.ظ


عکس شب قدر



سه شب تا خود سحر بیدار بودم

هنگامی که با مردم فزیاد می زدم

الهی العفو

الهی العفو

الهی العفو

تمام دروغ هایی که گفتم

تمام خطا هایی که کردم

تمام راه های کجی که رفتم

تمام غیبت هایی که کردم

تمام نماز هایی که نخوانده ام

تمام نا فرمانی هایی که از پدر و مادرم کردم

و تمامی گناهانی که کردم

مانند باد از جلوی چشمانم عبور کرد

در این شب ها دعایم این بود

خدایا کاری کن که دیگر پس از این شب ها

گناهی نکنم

و اگر کردم

باز هم سال دیگر این سه شب را تا سحر بیدار می مانم

و باز هم می گویم

الهی العفو

الهی العفو

الهی العفو

و تو به مهربانیت من را می بخشی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۳۰
TRIPLE S.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">