خاکریز من

اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است، امام خامنه ای

اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است، امام خامنه ای

خاکریز من
آخرین نظرات
نویسندگان

گریانم

شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۰۷ ب.ظ

خداوندا گریانم

رمضان دارد تمام می شود

راستی یک سوال

تو بجز رمضان هم می گذاری که من

به مهمانیت بیایم

بیایم و دوباره بگویم خداوندا مرا ببخش

منی که توبه می کنم و شکنم

نمک تو را می خورم و نمکدان می شکنم

خدایا کمکم کن که بعد از این

ماه مبارک رمضان

خیانت نکنم به تو

با تو باشم

البته الان هم با تو هستم

قلبم به یاد توست

ذهنم به یاد توست

دستم در راه تو کار می کند

پایم در راه تو قدم می گذارد

چشمانم در راه تو می بینند

زبانم در راه تو کار می کند

گوشم در راه تو می شنود

و ای خدای خوب و مهربانم

کاری کن که بعد از ماه رمضان هم

اینگونه باشم

خدایا کاری کن که در قنوت نماز هایم

اول کودکان مظلوم و بی گناه فلسطین را به یاد

آورم و بعد خودم را

خدایا کمکم کن


الهی آمین یا رب العالمین


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۰۴
TRIPLE S.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">